Tebriz Evladi

2005-10-26

ŞƏRQ QADINI

Gözəl bir şeir HÜSEYİN CAVİD dən…
Bu şeir 20nci əsirin əvvəllərində yazılıb, doğrudan qadınların övzası 100 il bundan qabaqdan ne qədər fərq edib?
Əyri oturub düz danışaq … ancaq hər şeyin boyası dəyişibdir.



ŞƏRQ QADINI

Mən nə idim? Şərqin əzilmiş qadını!
(Bir az sükut...)
Mən nə idim? Uf, onu heç sormayınız!
Varlığım bir quru heç!

Keçmişin ən qaba, ən vicdansız,
Kirli dırnaqları qəhr etdi məni.
Görmədim gün işığı;
Doğduğum gündən — əvət — tarixin
Paslı zəncirləri inlətdi məni.

Hər tərəfdən qara bir mövhumat
Pərdələr çəkdi həmən gözlərimə...
Qoparırkən fəryad,
Etdi qanun ilə din istehza
Mənim öksüzcə qırıq sözlərimə.

Yox, yalan söylədim, aldanmayınız;
Vardı bir çox tapınanlar da mana
Çünki pək dilbər idim,
Süslü kaşanələrin qoynunda,
Məni sarmışdı ipəklər, tüllər...
Ağlayırdım gülərək,
Alışıb məhbəsə, altun qəfəsə,
Söndürürdüm qaba şəhvətləri mən...
“Pək gözəlsən” — qaniçən sultanlar
Məni əyləncə yapar,
Çox zamanlar da bağışlar birinə,
“Ən nəfis işvəli bir qüvvə” — deyə.
Oh, nə miskincə həyat!?
Yeri gəldikcə atarlar Nilə,
Yaxud atəşkədəyə...

Duyğusuz tanrıya qurban olaraq,
Kül olurdum yanaraq, qıvrılaraq.
Daha dəhşətli bəla, — çirkin isən, —
Atacaqlar dərhal
Bir çuxur, bir quyuya, bir kanala.
Yapsalar hər qabalıq, alçaqlıq,
Baş əyərdim susaraq of demədən...
Bir zamanlar mən, əvət, bir heç idim,
Qismətim sillə, dayaq, könlüm əsir,
Bir böcəkdən də həqir.

İmdi lakin o tikənlərdən uzaq —
Gülərək, oynayaraq,
Yaşamaq zövqünü duymaqdayım ancaq, ancaq...
Yox, mən artıq sürünən heç deyilim,
Parçalanmış da qaranlıqdan hörülmüş
kəfənim,
Gəmirilməz beynim.
İştə ən şanlı üfüqlərdə uçan
Şərqin azadə, gülər bir qızıyam;
Uca həşmətli fəzalardan aşan
Pənbə bir yıldızıyam!..

1 Coment:

  • DOĞUNUN KADINLARI (362 Hit)

    biz batan güne sahip çıktığımızda
    ay, Bitlis’te sarı tütün
    ya da bir akarsu imgesi
    gibi yiğit ve bütün
    bir ağıttı
    kadınlarımızda
    onlar hüznü bir çeyiz
    çileyi ince bir nergis
    ve gülerken bir dağ silsilesi
    taşırlar
    ve birer acıdan ibarettiler
    kayıtlarımızda

    kadınlar ki alınlarımızda
    doğuyu mavi bir nokta
    ve yazgıları çok uzakta
    bir nehir yoluna
    karışırlar
    ölümleri duvaktan beyaz
    ve ahlat, Erciş, adil cevaz
    üzerinde geçen bir kederle
    yarışırlar
    ve birer yazmadan ibarettirler
    sevdalarımızda

    biz bir yazın ayağında
    en küçük bir gurbeti bile
    içi titreyerek okuyan
    ve bir gülü tersinden dokuyan
    umutlarımızda
    başlığı kınadan turaç
    bebesi doğuştan kıraç
    ve bir ninniyle darılıp
    bir türküyle barışırlar
    ve birer hasretten ibarettirler
    mektuplarımızda

    HİLMİ YAVUZ

     Anonymous Adsız tevessütile, saat 10:14 ÖS de  

Yorum Gönder

<< Ana Sayfa